Oryginalne Części BMW to gwarancja najwyższej jakości wykonania oraz trwałości, tym samym udział reklamacji w całości sprzedaży jest niewielki. Mimo to stworzyliśmy specjalny system minimalizujący zaangażowanie warsztatu niezależnego w przypadku reklamacji części zgłoszonej przez klienta.
W przypadku zgłoszenia reklamacji wystarczy dostarczyć samochód z zainstalowaną wadliwą częścią do Autoryzowanej Stacji Obsługi BMW, wraz z dokumentami wg listy. Jeśli reklamacja okaże się zasadna Dealer dokona wymiany części na koszt BMW.
WAŻNE: W PRZYPADKU CHĘCI ZGŁOSZENIA REKLAMACJI NA CZĘŚCI ORYGINALNE BMW NIE NALEŻY WYMONTOWYWAĆ WADLIWYCH KOMPONENTÓW Z SAMOCHODU!
WSZYSTKIE ORYGINALNE CZĘŚCI BMW I MINI SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ PRODUCENTA
Niezależny Warsztat kupuje Oryginalne części BMW u Dealera - w tym wypadku ważny jest dokument sprzedaży - faktura vat lub paragon
Niezależny Warsztat montuje Oryginalne części w samochodzie swojego klienta - w myśl BMW powinien wystawic klientowi dokument sprzedaży części i zlecenie serwisowe na którym znajdą się:
Aby dokonać reklamacji wadliwej części należy dostarczyć Dealerowi BMW:
Jeśli reklamacja okaże się zasadna, Dealer zamówi odpowiednie części i dokona wymiany części na koszt BMW, nie angażując przy tym czasu i pracy niezależnego warsztatu.